vrijdag 23 september 2011

Brecht van Hulten kijkcijferhit met eerste vernieuwde Kassa


De eerste uitzending van Brecht van Hulten van het vernieuwde consumenten programma Kassa was meteen een kijkcijferhit.

De vernieuwde Kassa met Brecht van Hulten opende met dik 1,6 miljoen kijkers.

Brecht van Hulten doet daarmee in kijkcijfers gemeten niet onder voor Felix Meurders.


Brecht van Hulten zelf had al jaren de wens om de consumentenrubriek Kassa te presenteren. Afgelopen  zaterdag was het zo ver. De presentatrice trad in de voetsporen van Felix Meurders, die meer vrije tijd wil.

“Toen ik een keer meeliep met Felix, kon ik alleen maar denken: ikke doen. Live-televisie vind ik heerlijk. Het moet in één keer goed en dat is een verslavend gevoel.

Natuurlijk moet je continu alert zijn, maar het halve uurtje dat het programma duurt, is dat geen probleem“, zegt Brecht van Hulten in TROS Kompas.

Brecht van Hulten was enigszins gespannen. “De eerste uitzending is spannend, maar ik ben helemaal voorbereid. Dat is voor mij heel belangrijk. Pas als ik precies weet hoe het allemaal gaat, kan ik mijn zenuwen laten varen.

Daarbij volg ik natuurlijk Felix Meurders op, niet de minste. De verwachtingen zijn hooggespannen. Dat maakt het natuurlijk wel heftig.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten